wtorek, 1 maja 2012

Ciasteczkowe pudełko

Hej, dzisiaj krótko...
kilka miesięcy temu, przeżyłam pierwszą przygodę z silikonem- zrobiłam pudełko ;) Na początku to wyglądało kiepsko i nie wierzyłam, że wyjdzie mi coś lepszego niż "kicia mazia". No ale jakoś udało mi się uporać z "silikonkiem". Może nie jakoś świetnie, ale jestem nawet zadowolona z efektu pracy...
Pudełko kupiłam w Empiku, pomalowałam farbami plakatowymi (szkoda mi było akrylowych o.o), polakierowałam, zrobiłam coś na wzór bitej śmietany z silikonu i "powtapiałam" rzeczy z modeliny.
No i na dziś to by było na tyle...


2 komentarze:

  1. Śliczne :)

    Zapraszam do mnie na candy -
    http://model-angeli.blogspot.com/2012/04/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde świetne to pudełko Muffinowa zrobiła podobne. Właśnie się zastanawiałam jak to zrobiła a ty mi ładnie powiedziałaś. Szkoda tylko ze ja nie mam za dużych zdolności plastycznych :P Ładne masz wszystkie prace. A ty to robisz dla siebie czy co?


    Ps.1- Mówiłaś ze nie podoba ci się wygląd twojego bloga, jak chcesz to mogę ci pomóc :)
    Ps.2- Obserwujemy? Ja pierwsza już zrb :P

    OdpowiedzUsuń