poniedziałek, 23 lipca 2012

Kolczyki i owca ^.^

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale byłam na wakacjach w Grecjii, Półwyspie Peloponez . Ehh, szkoda, że już koniec, ale wrócić kiedyś trzeba było, tylko przeraża mnie fakt, iż minęło już prawie pół wakacjii! Co poradzić... po wakacjach czekać na swięta ;P (będzie wtedy trochę ponad 100 dni).
Ok, nie zwlekając- przejdę do prac. Hmm, postanowiłam wklejać na bloga większe zdjęcia... mam nadzieję, że to dobry pomysł.
1. Kolczyki- kawa z pianką

2. I tak z innej beczki- owieczka z masy solnej (dosyć stara)

4 komentarze:

  1. Ale śliczności ;)
    A ta owieczka jest przeurocza ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Śliczne robisz rzeczy z modeliny! :D
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://dodatek-na-dzis.blogspot.com/2012/08/pineski-z-carly-rae-jepsen-d.html
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychaa kawa. Owieczka tak ślicznie leży :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy jeszcze prowadzisz bloga, ale piszę jakby co.
    Masz przeogromny talent i robisz nieziemskie rzeczy z modeliny! Mogłabyś zrobić taki "gadżet" obserwatorzy? Myślę, że wiele osób by z tego skorzystało, a tak poza tym czy mogłabyś mi wyjaśnić o co tak dokładnie chodzi w candy?

    OdpowiedzUsuń