sobota, 17 listopada 2012

Jestem...

Hej, baardzo dawno nie pisałam nic, nic nie robiłam... Bodajże od wakacji? O blogu jak najbardziej pamiętałam i zaglądałam do niego dosyć często. Cieszy mnie, że liczba wyświetleń znacznie wzrosła.. I to pomimo mojej nieobecności.

Na blogu nie pisałam... z braku czasu i zorganizowania się. W wakacje ciągle coś mi wypadało- to aparat nie działał, to komputer, to internet- to coś jeszcze. A od początku roku, po prostu nie wyrabiam się na zakrętach, mam tyle nauki- że i tak często śpię tylko parę godzin. Co z lepieniem- w między czasie nie dotykałam się nawet modeliny (ale mam dużo rzeczy zrobionych, które mam zamiar wstawić z czasem na bloga). Za to zajęłam się trochę masą solną... Mam zamiar w najbliższym czasie pomalować zrobione figurki (i umieścić je na stronie :D). Już od dawna planuję znów usiąść przy lepieniu z modeliny- i na pewno nie długo tak zrobię ;) - Nawet jestem do tego zmuszona, bo święta idą a ja muszę zrobić parę obiecanych prezentów...

Chcę też zmienić wygląd bloga, już nawet w mojej głowie rodzi się jakiś pomysł... ale to z czasem.

Tak więc, przepraszam za moją nieobecność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz